Ortam muhteşem bir yandan odun sobası yanarken bir yanda da TYT'ye çalışan bir yeğen diğer yandan 3.sınıfa giden ve matematik sorularını çözen bir başka yeğen diğer bir yandan da 6.sınıfa giden Türkçe sorularını çözen başka yeğen bunların arasında kitap okumaya çalışan bir teyze ve hala ( ben🙂) aslında her şey çok iyi gidiyor ama sürekli soru sormalarına maruz kalıyorum...
Roller çatışması yaşıyorum hem teyze hem hala hem öğretmen hem de okuyucu...