·296 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ocak 2025 13:22 B.A.Paris psikoloji-gerilim tarzında beğenerek takip ettiğim yazarlardan. Bu kitabında da beni şaşırtmadı. Hikayede mantık dışı bulduğum yönler olsa da gerilim hiç bitmiyor. Alice - Leo ilişkisini biraz sönük buldum, ancak karakterler güzel yansıtılmış okurken hemen hemen hepsinden şüphe duyabiliyorsunuz. Keyifli okumalar dilerim.