Keşke ortaokulda okusaydım. O Aslı kesin bayılırdı. Yapay zeka, Orta Dünya, Alice'in harikalar diyarı, bilim kurgu ve felsefe. Basit bir dili var. Küçük yaşlarda da okunabilir. Ama konusu genç erişkinlerin sıkıcı bulacağı bir tarzda değil. Keyifliydi.