·336 syf.····Okunma: 28 Ocak 2025 23:23 Selamlarrrr
Bugün sizlere çok sevdiğim bir serinin, devam kitabıyla geldim. Serinin ilk kitabıyla (Theo' yu Seçmek) ben aşk yaşamıştım. Sonrasında herkese okuyun diye sızlandığım bir kitaptı. O yüzden devam kitabını çok büyük bir heyecanla bekledim desem yeridir. Clecania gezegenine tekrar konuk oluyoruz efendim. (Yaşama şansım olsa tercih edeceğim ilk yer ) Toplum bizim aksimize anaerkil bir şekilde yönetiliyor, kadınlara inanılmaz bir saygı var, üstelik erkekler her konuda kendini geliştiren taraftır. (Dhdhdh bizim ülkeye şart ) İlk kitabın sonunda bu gezegene dünyadan pek çok kadının yasadışı şekilde kaçırıldığını, doğurganlık seviyeleri ile gezegene uyumunu gözlemlemeye çalışan bir grup asi vardı. Bu asilerin kaçırdığı bir kişi de Alice isimli, dünyada kendi halinde yaşayan genç bir kadındır. Alice kendine geldiği zaman asilerin başındaki kişi onun bir adamla görüşmesi gerektiğini belirtir. Bu görüşmeyi kabul etmesi işin Alice de ondan sorularını cevaplamasını ister. (Neden bu gezegende olduğu? Nasıl geldiği? Ne amaçla tutulduğu gibi)
Görüşeceği kişi Luka isimli iri yarı ve ilaçla zihni uyutulan bir uzaylıdır.(Tepkilerini yediğim )Daha Alice' i ilk hissettiği anda tepkileri değişen Luka' dan beklenen ise vücudundaki ruh eşi izlerinin belirmesidir. Olaylar olaylar...
Bu ikilimizin ruh eşliliği belli olurken aralarındaki temasları, çekimleri, bulundukları yerden kaçma çabalarını okuyoruz.
Luka abisi Theo' ya göre daha sakin ve bilge taraftı. (Ben sakin adam sevmem Theo' dan vazgeçemiyorum bu yüzden ) Çiftin çekimleri güzeldi ama ilk kitap benim için çok çok iyi olduğu için çekimleri çok bana geçmedi diyebilirim. Yine de bu seriyi çok seviyorum diğer uzaylıların ruh eşi bağlarını okumak için sabırsızlanıyorum. Son kez serinin yetişkin ögeler barındırdığını da belirteyim.İlgisini Çekenlere Şimdiden Keyifli Okumalar Dilerim