9/10
·232 syf.··
2025 3. kitabı
Uzun zaman sonra okuduğum en akıcı ve kendine bağlayan kitaptı. Bazı noktalarda kendimi de gördüm ama bu kadar yalnızlık çok be. Redaktör olmak ve insanların iğrenç yüzlerini sosyal hayattan eksik olarak görmek zor olsa gerek. Zor bir hayat sma severek yapıyor da denebilir. Sonu çok saçmaydı bence daha mantıklı olabilirdi ama genel olarak ne kadar normal bir hayat ki onu beklemek mantıklı soru işareti.
Gece Yarısı Tüm AşıklarMieko Kawakami · Doğan Kitap · 2024556 okunma
·
74 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.