PİRAMİT SERİSİ DÖRDÜNCÜ KİTAP -GENEL YORUM-
7/10
·383 syf.··
2025 14. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 29 Ocak 2025 18:46
Piramit serisi değince akla bambaşka bir dünya geliyor. Bu kitabı aldığımda okumaya başladığımda beklediğimden farklı bir dünya ile karşılaştım. Yazarı tebrik ederim. Güzel bir konu seçmiş. Tanrılar, Tanrıçalar, Nigralar. fakat işleyiş hakkında aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Bu kadar güzel bir konu karakterlerinin zayıf olması sebebiyle okurken enerjisini düşürüyor insanın. Ayliz'in yaşadıkları ne kadar zor olsada elinde çok güçlü güçleri olmasına rağmen yıkıldığı yerleri ve sürekli aşkını önde tutup önündeki sorunları ertelediği yerleri okurken sinir oldum. Neftis karakterinin ne kadar kötü olduğunu bilsek de çok zeki herşeyi düşünen bir karakter olduğunu kabul edelim. Ayliz in düşünmeden yanına aldığı ve güvendiği çok kişi oldu "Aytun'un geri dönmesine yardım edeceğim." yada "Neftis'i beraber yok edeceğiz." diyen herkese güvenmesi de beni sinir eden noktalardandı. Kitabın sonuna geldiğimiz de bunu net bir şekilde görüyoruz. Gece güneşi nasıl ilerleyecek bilmiyorum. Ama kaos dolu olacağı kesin.
Kader SarmalıGamze Çelik  · Ephesus Yayınları · 2023368 okunma
·
42 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Merhaba seriyi almak istiyorum fakat bunun için okuyan birine sormak istedim kitapta smut var mı
Yıldız Odabaşı
Gönderi Sahibi
Son kitabı okumadım onda var mı bilmiyorum. Ama hatrladığım kadarıyla kiss sahneleri ufak kelimelerle atıflar falan vardı göze batacak +18 sahneler yoktu. Ben ilk üç kitabı 1 yıldan fazla oldu okuyalı hatırladığım kadarı ile yoktu öyle bir sahne hatırlamıyorum. Yeni yorumları olan okuyuculara da sorun içiniz rahat edecekse.
Yıldız Odabaşı Anladım teşekkür ederim cevapladığınız için