Öncelikle kitaba düşük bir puan vermemin sebebi okurken çok zorlanmamdı. Yazarın bir diğer romanı olan Ben Kirke yi okurken böyle bir problem yaşamamıştım . Ama betimlerimin çok fazla olması ve kitabın çok yavaş ilerlemesinden kaynaklı çok uzun sürede bitirebilirim kitabı . Kitabı kısaca anlatmak gerekirse Patroklos’un çocukken kendi krallığından sürgün edilmesi sonucu Phtia krallığına gelmesi . Ve prens Akhilleus’la tanışması . Bunlar birbirinden kopmayan bir ikili oluyor . Hal öyle ki Patroklos sırf Akhillues için ölüyor . İkisini sevgisi ve aşkı o kadar acı doluydu ki mutlu bile olamadılar . Thies mezar taşına Patroklos’un adına yazması kitapta en çok şaşırdığım anlardan birisiydi. En azından yeraltında mutlu olabilecekler .