·280 syf.····Okunma: 30 Ocak 2025 05:42 Bu kitap bi otobiyografi kitabıdır yazar kendi çocukluğunu anlatır. Ben kitabi begendim.Bazı yerlerde şaşırdım bazı yerlerde hüzünlendim bazı yerlerde de sevinerek okudum. Doğayla iç içe yaşamayı hayvaniyla bitkiysiyle sezgisel bağ kurarak yaşamayı bize gösteren bir kitap. Çünkü cerokiler böyle yaşardı onların hayatları böyleydi ve beyaz insanlar bunu anlayamazdi.