Puan vermedi·320 syf.····Okunma: 31 Ocak 2025 16:41 Kitap serinin 3. Kitabıydı bence bağımsızda okunabilir ama karakterler ve olay örgüsü için diğer kitapları da okunabilir. Kitap çok güzeldi seride merak ettiğim çiftlerdi. Kız karakter Ale o kadar kırılgan ve tatlıydı ki kendi için çabalaması çok hoşuma gitti. Ve Dom ah üzümlü hırslı kekim Aleden bir an bile vazgeçmeyip hatalarını farkedip çabalaması çok güzeldi. Ve roman seni çok merak ediyorum umarım yazar senin kitabınıza yazar. Bence seni çok seveceğim. Konusuna gelirsek çiftimiz on yıldır evli ve bazı şeyleri içlerine atıp birbirileriyle iletişim kurmamışlar. Alenin Domu boşamasıyla olaylar gelişiyor. 5/5