·624 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ocak 2025 00:44 Bu kitapta çok güzeldi helin ve kozanın beraber olan duygusal sahnelerini salya sümük ağlayarak okudum çok duygusaldı. Hatta kitabın en sevdiğim sahnesi helin ve kozanın ağlayarak birbirlerine sarılmaları bundan sonrası SPOİLERRRRR
.
.
.
Helin ve yankı evlendi mi evlenmedi mi o sahne o kadar karıştı ki evlilik rüyamıydı olaylar rüyamıydı diye düşünürken beynim yandı o sahne çok karışıktı ve oldu bitti evlenmeleri beni sinirlendirdi şdlsşsşsl sonuncu kitaba üzülerek serinin bitmesini istemeyerek başlıyorum. Lütfen son kitap güzel geçsin teşekkürler.