·416 syf.····Okunma: 01 Şubat 2025 00:37 mutlu son yazmayacaksanız umutlandırmayın kardeşim aaaaaaaaa yeterrrr şaka bi yana mutlu bir son beklemiyorum zaten ama bu son da çok acımasızca oldu olayların nasıl geliştiği hakkında bi tahminim vardı ve tahmin ettiğim şeyler oldu. Sonu keşke farklı olsaydı… evet ukde en başında istediği şeyi başardı ama geri kalan her şey de bizim içimizde ukde kaldı…