Puan vermedi·282 syf.····Okunma: 01 Şubat 2025 18:50 Bu kitap bana benim en acı yönümü gösterdi.Her şey için pişman olan ama hiçbir şey için çabalamayan yanımı.Her şeyi gönlümüzce yaşamayıp pişmanlıklarımızın denizinde yüzsekte çabalarla çoğu şeyi mümkün kılmanın, mutlu yaşamın aslında yaşayamadıklarımız değil de elimizde olan yaşamın olduğunu öğretti. İnsanın pişman olsa da ders çıkaran bir varlık olması gerektiğini ve pişmanlıklarını yapabileceği en iyi şekilde telafi edebileceğinin farkına vardırdı.Şuan ki halinle başka bir yaşama da gitsen sen aynı sensen eğer yaşamın değişmesinin bir önemi olmadığını anlattı.Ve eğer bir değişim istiyorsan değişimi kendinde yapmaya başlamayı ince ince işledi.