Hiç aklımda yokken başladığım o kitap, sanırım sürekli karşıma çıkmadı beni tetikledi. Konusu merak ettirdi ama çok da aradığımı bulamadım. Yazarı ilk kez okuyorum, okutuyor şimdi akıyor kitap ama bir şeyleri yerine oturtmak için aynı yerleri birkaç kez okudum çoğu kez, sadece bu konuda biraz zorlandım yoksa kitap çok akıcı.
İki karakterin nefreti beni bitirdi, ne zaman bir ışık yanacak diye diye kederden yüreğim sıkıştı. Bakalım ikinci kitabı merak ile bekliyorum.