Keyifle okudum ve ilginç bir pencereden baktım. Baktığımız açının her zaman doğru olamayacağını kabullenmek gerçeklerle yüzleşmenin ilk adımıdır. Çünkü kendi yanlışımızı kabul edebiliyorsak başkalarının doğrularına göre kendimi şekillendirmeyi bırakırız.