Fantastik romanları daha önce okumayan ve merak edenler için iyi bir başlangıç olacaktır. Ancak üslubu ve içeriği belli bir yaşın üstündeki okuyuculara hitap etmeyebilir. O yüzden sıkıcı bulabilirsiniz. Genç yaştaki okurlar için daha iyi bir seçenek olur diye düşünüyorum. Ayrıca yazarın J.R.R. Tolkien'dan oldukça esinlendiği de bir gerçek... Tolkien okuyanlar için seri sıkıcı gelecektir. Yine de hoş bir seri olduğunu söyleyebilirim.
Keyifli okumalar...