Puan vermedi·251 syf.··Beğendi
· Şükran Yiğit’in kalemiyle tanıştığım ilk kitap ve neden bu kadar geç kaldığımı sorgulatan bir hikaye. Baştan sona o kadar güzel aktı ki hala içimde bir yerlerde devam etseydi hangi satırları okurduk merakı var. Berrin Hanımı, Ladeni ve Mercanı o kadar çok sevdim ki sanki okumadım hep bir köşeden onları izledim. Mercan, onun için ayrı bir parantez açıp ne kadar çok sarılmak istediğimi söyleyebilirim. Bir de iflah olmaz bir şekilde Laden ve Mercan nasıl ilerleme kaydetti, onları satırlarda okumak istediğimi.. Bazı kitapların bıraktığı o kekremsi hüzün, bitmeseydi daha nasıl satırlar okurdum merakı. Evet o hiç bitmeyecek “neler yaşadılar merakı”. Hikaye içinde hikayeleri çok seviyorum. Öyle bir kitaptı Çatıkatı Aşıkları işte. Yazarın diğer kitaplarını okumak için de heyecan içindeyim.