·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Şubat 2025 19:35 Ayten'in hazin dolu yaşamını okurken adeta dizi izlemiş gibi oldum. Her bölümü merakla bekleyen bir izleyici gibi okudum. Hayatın olağan akışında karşısına çıkan şeylere inanıp güvenip bunları hayatında dönüm noktası kabul eden Ayten artık hayatına dönüm noktası değilde nokta koymaya karar vermesiyle biter. Her kadının okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Uyarı! Erkeklere düşman olma tehlikesi vardır. :)