·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Şubat 2025 22:57 Kitaptaki her karakterle ayrı ayrı duygular yaşayıp bağ kurmak mümkün. Okurken gözümde canlanan ve kesinlikle film olarak izlememiz gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Duygu karmaşası yaşayarak kitabı bitirdim. Yaşadığım duyguların etkisi hala üzerimdeyken tekrar okumak için elime alacağım bir kitap olarak kütüphaneme kaldırıyorum.