Astrea’nın gözyaşları
@Ahidem_ · 1yıl
Takip Et
Hâlâ birkaç sırrımız var. Ama yalansızız.
"Yeter bildiklerimiz be "Çok bilmek de iyi değil. Söyleme bilmeyeyim..."
Alıntı
30 beğeni
·
346 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap