Gece Yarısı Tüm Aşıklar ama Ne anladık?
2/10
·232 syf.··
2025 1. kitabı
Yani şimdi şöyle ki; kitap kulübümüzün Ocak ayı kitabı buydu. Hakkında hiçbir fikrim yoktu ve bu okumak için içimde heyecan oluşturdu. Ama bence kitap dediğin insana bir şeyler katar, hiç olmazsa ilgi çekici bir hikaye anlatır. Karakterler çok hayatın icinden. Biraz gözlem yapsak, etrafımıza baksak benzer hikayeyi bulurduk. Çok sevemesem de okuyup bitirdim. Akıcı bir sıkıntı yaşadım hep içimde okurken, ya yazar çok abartılıyor ya da ben ne demek istediğini anlayamadım emin değilim.
Gece Yarısı Tüm AşıklarMieko Kawakami · Doğan Kitap · 2024555 okunma
·
70 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.