Ardel 2 yorumum
9/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2025 3. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 03 Şubat 2025 21:35
1 puan kırmam sonlara doğru bir süre ara vermemdi. Ama mükemmeldi yaa, bayaa postitledim, çok güzel satırlar vardı. Spoiler Kitapta savaş başladığı kısımlarda 2 aylık bir ara verdim okumaya, reading slumb gibi bir şeydi ama bir tek bu kitaba başlayamıyordum. Sevmediğim tek küçük kısım Audranın bir krallıkla(adını hatırlamıyorum) gelecekte doğacak kızı üzerinden anlaşmayı eninde sonunda kabul etmesiydi. Fikirleri çok güzeldi o kısımlarda ama kabul etmemeliydi yaa. Son fazla ucu açık olmasa da taç töreni falan, çocuğu oldu mu, kızı oldu mu ve acaba o yaptığı anlaşmaya kurban edildimi falanda filan üzerinde düşündürtüyor. Ve Harrisonun Estelle'i korumaya gitmesi falan ne içindi bilememiz merak uyandırıyor. Yan kitap olursa çok güzel olur kesinlikle, belki yan karakterleri/krallıkları daha çok okuyup yeni karakterleri tanıya biliriz. Ben Harissonu çok sevdiğim için onu merak ediyorum
1000Kitap
Ardel 2 - Kan GülleriSinem Ataklı · Ephesus Yayınları · 2022217 okunma
·
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.