·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Şubat 2025 21:35 1 puan kırmam sonlara doğru bir süre ara vermemdi. Ama mükemmeldi yaa, bayaa postitledim, çok güzel satırlar vardı.
Spoiler
Kitapta savaş başladığı kısımlarda 2 aylık bir ara verdim okumaya, reading slumb gibi bir şeydi ama bir tek bu kitaba başlayamıyordum. Sevmediğim tek küçük kısım Audranın bir krallıkla(adını hatırlamıyorum) gelecekte doğacak kızı üzerinden anlaşmayı eninde sonunda kabul etmesiydi. Fikirleri çok güzeldi o kısımlarda ama kabul etmemeliydi yaa. Son fazla ucu açık olmasa da taç töreni falan, çocuğu oldu mu, kızı oldu mu ve acaba o yaptığı anlaşmaya kurban edildimi falanda filan üzerinde düşündürtüyor. Ve Harrisonun Estelle'i korumaya gitmesi falan ne içindi bilememiz merak uyandırıyor. Yan kitap olursa çok güzel olur kesinlikle, belki yan karakterleri/krallıkları daha çok okuyup yeni karakterleri tanıya biliriz. Ben Harissonu çok sevdiğim için onu merak ediyorum