Puan vermedi·104 syf.····Okunma: 04 Şubat 2025 10:28 Behiç Ak çok başka bir yazar. İçimde yaşayan 8-10 yaşlarında bi çocuk var. Çocuk kitabı almaya parası olmayan. Eski kütüphanede yıllanmış kitaplar arasında bulduklarını okuyan. İşte o çocuğu mutlu ediyor. Kitaplarını okurken öyle tatlı bi his sarıyor ki içimi. Evimizin önünde şeftali ağacının altında ferforeje salıncakta sallanırken hissettiğim türden.
Yaşasın Ç harfi kardeşliğindeki her bir karekterin kendine özgü o tatlı ve acayip havası insana iyi geliyor. Çocuklar büyükler kim varsa okumalı