Çocukken okumuştum ve çok beğenmiştim o zamanlar roman okumazken merakla annemin kitaplığından alıp okumuştum aslında yarım bırakırım diye düşünürken kısa süre içinde bitirdim harika bir kitap…Kesinlikle okumalısınızz çok farklıı
Sarı EsirlerPearl S. Buck · Remzi Kitapevi · 1940197 okunma