·372 syf.····Okunma: 04 Şubat 2025 19:31 İlk bölüm çok akıcı ve etkileyiciydi fakat üçüncü bölümde acaba ben ne okudum dedim. Kitabı bitirdikten sonra uzun süre düşünmem gerekti. Asla unutamayacağım kitaplardan biri oldu.Depresif bir dönemdeyseniz bence okumamalısınız.