·128 syf.····Okunma: 05 Şubat 2025 01:04 KİTAP HAKKINDA KİŞİSEL YORUMUM
Kitabı alırken büyük bir hevesle almıştım. Kedileri çok sevdiğim için ve uzak doğu hayranı olduğumdan kaynaklı hem kitabın adı ilgi çekici hem de japon klasiklerinden birisi olması beni okumaya itti fakat ilk sayfalarda fazlasıyla sıkılmış hissettim sonradan düşüncelerimle cümleleri canlandırarak okuduklarım kendini anlamlı kılabildi ayrıca kitabın aksanı gerçekten komik ve eğlenceli diyebiliriimm☆
Gelelim içeriğine: Kendisine ve kedisine aşık bir Şozo, hayatı kendisine zindan edilmiş eski karısı, dominant yeni karısı son olarak da uydum akıllı sinirli annesi.. bir insan başka birinin hayatını mahvederse ya kendinden olur ya da en çok sevdiğinden.. maalesef Şozo bu acı tecrübeyi damla damla zehir alır gibi tadacak. Eski karısının Lili'yi yani kedisini asla sevmediğini düşünüyor ama Şozo o kadar toksik bir insan ki kadıncağız ona sinir olmaktan zavallı hayvana nefretini kusuyordu. Sonradan her şey değişecek, düzen bozulacak ve düzelecek..
Sonu istediğim gibi bitmese de hemencik bitirilebilecek kitaplardan birisi olduğunu düşünüyorum☆
Yeni okuyacaklara şimdiden keyifli okumalar dilerim︎♡