Puan vermedi·168 syf.····Okunma: 05 Şubat 2025 14:10 Şermin yaşarı ilk defa okuyan biri olarak kalemini çok beğendim. Herkesin kolaylıkla okuyacağı mükemmel bir öykü kitabı. Her hikaye o kadar tanıdık ki… Bizden insanların hayatlarını anlatan, ara ara güldüren ara ara üzen içinizi sızlatan ısıtan düşündüren dolu dolu bir eser. Kitapta Tek bir karekter tek bir konu yok çeşit çeşit… bir çırpıda okuyacağınızı düşünüyorum.. iyi Okumalar