Serinin En İyi Macerasıydı
10/10
·488 syf.··
Beğendi
·
2025 4. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 05 Şubat 2025 17:47
3 gelene ve ben okuyana kadar serinin EN İYİ KİTABI BU. Kitabın son 50 sayfasına o kadar çok ağladım ki size anlatamam...Böylesine sert, taviz vermeyen, dediğim dedik erkek karakterlerin aşk, sevdikleri kadın uğruna paramparça oluşunu okumak gerçekten kalbimi kırıyor...Ne sahneydi arkadaşlar ya... Ne kitaptı...Thorn asabiliği, katılığı altında gerçekten Ophelie'yi her şeyden korumak isteyen bir kalp taşıyor ve gözünün önünde Ophelie'nin başına gelenleri okurken hiçbir şey yapamamasına, sevgiden muzdarip olduğu için ne yapacağını bilememesini okumak çok kalbimi kırdı....Birbirlerinde sevgiyi, iyileşmeyi, sevmeyi ve aşkı bulan karakterleri okumaya bayılıyorum. Mükemmel bir kitaptı ve heyecan bir an olsun dinmedi. Archibald ve Faruk'u daha fazla tanıdık bu kitapta. Kötü karakterinden iyi karakterine tüm karakterleri çok detaylı ve derinlikli yazılmış. Her kitabında beni şaşırtmaya devam ediyor. Faruk inanılmaz derinlikli bir karakter, daha ne kadar şaşırtabilir dedikçe çok daha farklı bir yönünü gördük. Baba olmak çok yakışacak kendisine, umarım bu sayede içinde kopan benlik duygusunu az biraz dindirebilir.
Ayışığı'nın KayıplarıChristelle Dabos · İthaki Yayınları · 202457 okunma
··
214 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.