9/10
·282 syf.··
Beğendi
·
2025 6. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 05 Şubat 2025 18:06
Kesinlikle okumanızı tavsiye ettiğim bir kitap. Başları biraz kafamı karıştırmıştı ama biraz daha okuduktan sonra her şey çözüldü ve ben kendimi Nora'nın pişmanlıklarla dolu hayatına teslim ettim. Nora Seed, hayatı boyunca yaptığı seçimler için pişmanlık yaşayan biridir. Aslında birçok alana yeteneği ve ilgisi olmasına rağmen yaptığı seçimler yüzünden ilerde pişmanlıklar yaşar. Bu pişmanlıklar ise kendisini depresyona sürükler. Depresif bir şekilde yaşayan Nora, işinden atılması ve kedisinin ölmesi üzerine intihara başvurur. Bu girişimi ile kendisini "Gece yarısı kütüphanesi" nde bulur.. İlk defa böyle bir kurgu okuduğum için ben çok beğendim. Eminim ki kitabı okurken kendinizi sorgulayacak ve aynı zamanda da sevmeyi öğreneceksiniz. Eğer psikolojik olarak zor zamanlar geçiriyorsanız bu kitabı listenizde ön sıraya almanızı öneririm. Keyifle okumanız dileğiyle...
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,6bin okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.