Neva hanım madem böyle şeyleriniz vardı neden göstermiyorsunuz dkdndk Biz 8 kitap boyunca neden bunları okuduk... Bu kitap açık ara favorim kesinlikle. Hiç sıkılmadım çok eğlendim, her karakteri çok sevdim ve başrolleri de benimsedim. Bütün mafya kişileri en hanımcı benim yarışmasına gidiyor ama rakipleri Drago Yani karısının lafını bir kere ikiletmez mi insan. Mafya adamlarından beklediğim performans budur. Çok hızlı başladı kitap adam kadını görür görmez dibi düştü tabiki hemen evliliği kabul etti ama bana hiç de batmadı. Zaten iş anlaşması gibi evlendiler. Kadını evine casus olarak sokmuş oldular. Tabi Drago biliyor ve buna rağmen sesini çıkarmıyor ve aşık olmaya devam ediyor djdj Kadının ışıl ışıl karakterini çok sevdim. Evi koruyan av köpeklerine kendi kombinine uygun kurdeleler takması, kocasının cam süsler diye hediye ettiği milyon dolarlık mücevherleri bilmeden akvaryumun içine atıp süs yapması dkkdkd Aralarındaki kimyaya da bayıldım. Kitap kısaydı ama bu sefer beni doyurdu bence. İlk defa seride bir erkek karakteri de tamamen sevdim. Karısını yer yönden kısıtlamak yerine çevresindeki adamları kısıtlayıp durumlarından getirmesi harikaydı. Demem o ki serideki favorim buydu.
5/5