Kitap konu bakımından biraz zayıf kalmış hikaye türü de olsa konuyu biraz daha gelistirebilirmiş onun dışında kitabı okurken kendimi ghibli stüdyonun filmlerini izler gibi hissettim ve çok sonradan galaktik trenin ne olduğunu anladım. Reading slumpta olan biri olarak fena değil