·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Şubat 2025 02:20 Naçizane bi miktar kitap okumuşluğumuz var ama ben hayatım da bu derece duygu yüklü gönülden gelen bu duygu seliyle beraber gözlerimden yaşlar getiren bir kitap daha okumamıştım Bu seneye bu tarihe kadar böyle bir kitabı niye okumamışım niye yollarımız bu kitapla kesişmemiz kendim için vahlandım Kitabın bitmesini hiç istemedim Bitmesini istemediğim ilk kitap bu diyebilirim
Daha önce bu uygulama da okurlara okuduğum kitaplar arasında tavsiyeler vermiştim Şimdi ise bu kitabı siz değerli okurlara şiddetli bi şekilde tavsiye ediyorum Lütfen sizinle birlikte yanınızda ki sevdiklerinize ve özellikle genç kardeşlerimize de bu kitabın okunması için tavsiyeler de bulunun Lütfen Okuyun, Okutturun ve tavsiye buyurun