Puan vermedi·%58 (288/496 syf.)· Sanırım yarım bırakıcam çünkü ilerlemiyor wattpad okuyan biriydim ki kitap okuma aşkını bir yaz tatili zamanı hamakta sallanırken wattpad indirerek kazandım wattpad okuyanlar bilir neyin ne olduğunu iş sektörünü bilmeyen ama o konuda kitaplar yazmaya başlamış sallamasyon ilerleyen kız ana karakterin on parmağında bir milyon marifet her yerde ilgi çekip mükemmel arkadaş canlısı yazılır başrol erkek ölüp biter kız için ama ya soğuk davranır ya da zıtlaşır falan anladınız siz onu bu kitapta da aynı bu şekil maşallah kızımız 44 yaşındaki patronuna demediği kalmıyor sürekli laf dalaşındalar 44 yaşındaki patronumuz da hep tartışıyor ama hoşuna da gidiyor haaa bir de cinsellik meselesi kıza ölüyor bitiyor olma olmaz diyor pipisini tutamıyor ofiste malum işi yapıyor tek başına eline kuvvet ya 44 yaşında biri böyle olabilir mi kendini tutamamak da ne iğrenç kızın buluşmasını basıyor patronumuz bir haller bir haller ama yine olmaz diyor şey diyor şeyy iş ppolitakası çalışanıyla fingirdemesine izin vermiyormuş kızımız fakir fasfakirr üç dört işte çalışıyor en yüksek maaşlı işi de bu dergideki işi dominic beyfendiciğimiz kızımıza diyor ki işten ayrıl cinsel gerilimimizi atalım böylece ben sana iş bulurum merak etme diyorAŞMDDPWNSPCNSLWNSPDMWLWENL çok zekice 44 yaşında ultra yakışıklı patron beyciğimiz çüküsüne sahip çıkmadığı için ne kadar da yardım sever davranıyor çalışanına vaaaaaooovvvv lan MAL MISIN MAAAALL MISINNN Dominicin annesi kızımızı işe alıyor ve diyor ki ortamı izle yanlış giden bir şey varsa bana akıl ver diyor bi işe alım zamanı muhabbet ediyorlar sonra taaaaa modacı yakışıklı çocğun daveti zamanı görüşüyorlar kadınla kız ve yine mğkemmel muhabbet ediyorlar aonra dominic kıza laptop telefon kıyafet yardımı sağlıyor ama kızımız bilmiyor şaşırıyor dalan dünya kızımızın etrafında dönüyor ama benim için kitap gitmiyor sinir olmaktan başka bir şey değil ay ay ergen gibi kız karakterimiz dominici üzmek için modacı yakışıklı cocukla podyumda yürüyor üzüldüğünğ görüyor ama kötü oluyor kanka aloooo iyi misin lise dramımı bu allahını seversen ya bu kitap benim için zamanı değildi ya da harbiden kitap benlik değildi bilmiyorum yarım da bırakıyorum oysaki merak da etmiştim ya övülüp vaovluk tek şeyleri birbirleriyle laf dalaşına girip birbirlerinden etkilenmeleriydi sonra tabii bi öyle bi böyle boku çıktı daha vardır takıldığım başka yerler de vardır kesin de en uzun incelemem bu kitap oluyor kısa kesmeliyim beğendiklerime keşke böyyleee döşesem de sinir oldunca çeneme vuruyor neyseeeeee (sus artık beee) açıkcası merak ediyorsanız para vermeden birisinden ödünç alın kütüphaneden bulursanız oradan alın ama para vermeden okuyun değiyorsa kitaplığınıza koyun