Kitap çok akıcı, betimlemeler ve şeytanın kendi duygularını hislerini anlatması okuması zevkli ama insanı düşündürdüğü için zaman alan bir kitap. İnsan olmanın psikolojisini çok güzel anlatıyor. 200 sayfada bir çok duyguyu yaşatıyor. Bazen ben de acaba neyin içinde boğuluyorum düşüncesi veriyor size. Benim puanım 8