Yaklaşık 200'e kadar benim için tüm absürtlükleriyle 10/10 bir kitaptı. Ren'e kesinlikle bayıldım ve sayesinde çok eğlendim ama son 100 sayfadaki dram bana ağır geldi. Bir şeylerin ters gittiği ve yoluna koyulması gerektiği anlaşılır bir durum ama biraz fazla yeşilçam senaryolarına benzemiş maalesef. Kitap sonuna kadar komediyle devam etseydi kesinlikle daha çok severdim.
Favorim açık ara Ren olsa da Edward da kesinlikle sevilesi bir karakter. Aralarındaki komedi çok tatlı yazılmıştı ve bayıldım.
Son sayfalar (özellikle en son sayfa) bu kadar hızlı kesilmeseydi daha iyi olabilirdi ama kafa dağıtmak için güzel bir kitap.