Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 07 Şubat 2025 00:00 Birinci el tarihi kaynak niteliği taşır. Yazar, dedelerden beri devlet hizmetinde bulunmuş biridir. Saray etrafında dönen olaylara ya bizzat ya da dolaylı şeklide şahit olmuştur.
2. Mahmut, Abdülmecid, Abdülaziz ve Sultan Murad dönemlerini anlatmış ama Abdülhamid dönemiyle ilgili bir şey yazmamıştır.
Yazarın naklettigi olaylarda subjektif taraflar olması beklenen bir durumdur, ama yine de olayların tanığı olması sebebiyle objektif yanları daha fazladır.
Abdülmecit ve Abdülaziz çok sevdiği bellidir.
Okumakta fayda var, güzel bilgilere ulaşabilirsiniz.