4/10
·640 syf.··
2025 4. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 08 Şubat 2025 19:40
Kitaba başladıktan sonra bırakıp bırakmamak arasında kaldım .neyseki kitabın sonuna doğru sürükleyiciliği başladı.karekterlerden müştak ‘ın kendisini sürekli aciz ve yetersiz görmesi sinir bozucuydu .zaten Nüzhet ‘e de bu konuda destek verdim .Böyle bir adamla sadece dost olunur fazlası olunmaz .kitapta Müştak”ın gördüğü rüyada Fatih Sultan Mehmet’le olan diyaloğu tam bir fiyaskoydu.Gereksiz sadece sayfalar doldurulsun diye yazılmıştı sanki .Genel olarak tarihi kitaplarada merakım olduğundan dolayı tarihi bölümleri beğendim .Yine bir Ahmet Ümit klasiği ;katil hiç ummadığım biri çıktı .kitabı bölüm bölüm sevsemde genel bütünlüğe baktığımda eksiklikler ve fazlalıklar vardı.Kitabın giriş bölümünde bazı müdahaleler yapılsaydı şayet .Daha çok okunabilirliği olurdu bence .
Sultanı ÖldürmekAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201624,7bin okunma
·
57 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.