·280 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ocak 2018 00:00 Hayata küçük bir çocuğun gözünden bakmamı sağlayan bir kitap oldu. Doğal şartlarda yetişen böylece içinde zerre kadar kötülük olmayan bir çocuk. Aynı zamanda yaşamak için sadece doğanın yeterli olduğunu, ihtiyacımız olan her şeyin doğada zaten var olduğunu tekrar hatırlatıyor insana.