Robon ve hurdalıktaki arkadaşlarının maceralı kaçışını anlatan güzel bir kitap.Çocuklara okuma sürecinde duygular arası geçiş yaptıracak keyifli zaman geçirtirken aynı zamanda düşündürecek bir hikayesi var.İyilik, dostluk,cesaret ve bir dayanışma hikayesi...