·84 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Şubat 2025 02:36 Çok güzel bir kitap gerçekten ama yarım kaldım. Keşke bağlansaydı hikayeler en sonunda birbirine. Ek olarak bir de Mehmet ve Gülsüm? Kafamda sorularla bıraktı beni kitap. Bunların dışında ama çok gerçekçi karakterler. Mutlaka kendinizden bir parça bulursunuz diye düşünüyorum.