Puan vermedi·368 syf.··
2025 3. kitabı
Kitap çok güzeldi bi köyde öğretmen olasım geldi ama o kardeşleri bu nasıl bi şeydir kız geldim sevdim diyo bide(nazlı) adam nişanlı ya inşallah 2. Kitapta onların mutsuz olduklarını okuruz diyorum yusufa da acayip üzüldüm keşke olsalarmış sonda kabul etseymiş bide pişmanım diyo tabi pişman olucan Kitapta hiç bi eksik yoktu bence Ve 3 gunden kısa bitecek kadar sardı 5/5ti benim icin
Kış Rüyası DilhunAyşenur İnce · Parola Yayınları · 2024325 okunma
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.