Kitap çok güzeldi bi köyde öğretmen olasım geldi ama o kardeşleri bu nasıl bi şeydir kız geldim sevdim diyo bide(nazlı) adam nişanlı ya inşallah 2. Kitapta onların mutsuz olduklarını okuruz diyorum yusufa da acayip üzüldüm keşke olsalarmış sonda kabul etseymiş bide pişmanım diyo tabi pişman olucan Kitapta hiç bi eksik yoktu bence Ve 3 gunden kısa bitecek kadar sardı 5/5ti benim icin