·257 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Ocak 2025 00:00 Bence güzel bir kitap olmuş. Fakat fikrimce birkaç eksiklik söz konusu.
Öncelikle samimi olmak için kullanılan dil bazı noktalarda çok aşırıya kaçabiliyor. Bunun dışında incelenen şarkı sözlerinin seçimi bazı şarkılar da yetersiz olmuş. Örneğin şarkıda daha felsefik ve alt mesajı olan sözler yerine daha normal ve basit sözler seçilmiş