Harika bir kitaptı. İlk polisiyemdi. Kesinlikle polisiye seven herkese öneriyorum. Kitapta Milas'ın yani ana karakterin gözünden okuyoruz. Bende Kayahan Demir'in (yazarın) başka kitapları da var. Başka bir kitabında Milas'ın gözünden olmadığı için beğenmeyip okumaya ara vermiştim. Fakat okumaya devam ettiğimde aslında kitabın güzel devam ettiğini gördüm ve kitaba karşı ön yargım yok oldu.