Merhabalar
Yazardan okuduğum ikinci kitap bu ve bir polisiye yazmasını hiç beklemiyordum açıkçası..Evet kitap polisiye olmuş hemde bol ters köşeli bol sürprizli şaşırtıcı bir polisiye ve de değme polisiye romanlara taş çıkartacak cinsten
Nedense içimde gazeteci Ezgi ve komiser Orhan karakterini başka kitaplarında da artık görecekmisiz gibi bir his var belkide kitabı ve tarzını Ahmet Ümite benzettiğim için olabilir.
Türkiye'de bir seçim dönemi çok güzel anlatılmış adeta ayna tutmuş kitap.
Son olarak çokça yazım hatası ,baskı hatası, hatta isim hatası göreceğiniz bir kitap ama yinede Hikmet Hükümenoğlu başarısını gölgeleyememiş .. Editör azizliği, yayıncı azizliği diyip geçiyorum
Kesinlikle tavsiyedir
İllaki okunmalı