Puan vermedi·388 syf.····Okunma: 01 Ocak 2025 16:01 İnanç da inançsızlık da şov yaparak değil inzivaya çekilerek anlaşılır. İçsel duygular tam olarak böyledir böyledir. İslami açıdan bakarsak da okuduğum kitaptaki anlatılan konuya bakarsak da ikisinde de ortak konular olduğuna kanaat getirebiliriz. Sadece birisi adını koymak istemiyor onu üstte insan olarak tanımlıyor islamiyette bu Müslüman olarak tanımlanıyor ve ikisinden de beklenen davranışlar aynı. İslamiyet'te de gösteriş sevilmez ve aynı şekilde okuduğum kitapta da gösterişten uzak inzivada kendini geliştirmek önemli olduğunu söylüyor. Üstü insanı belli bir özellikler veriyor onun iyi biri olması gerektiğini söylüyor tam olarak ben çok fazla ortak amaçları olduğunu düşünüyorum. Yani anlamak istersen eğer çok müthiş ama anlamak istemeyene de çok saçma gelebilir tabii bu her konu için aynı. Benim çok beğendiğim bir kitap oldu her kelimesini anlamak için bazı cümlelerine tekrarladım tekrar tekrar okudum çok güzeldi ben çok beğendim.