Ana Huang okumayı hep çok seveceğim galiba. Ne kadar aynı tarzda ilerlese de. Kitaplar birbirlerine benzese de hatta karakterler önceki serinin kişileriyle bazen iç içe geçse de ben her kitabı keyif alarak okuyorum. Safe yazarım yani... Bu kitapta da karakterlerin mutsuz ilerleyen bir evliliğin bitişi, boşanmaları ve ikinci şanslarını okuyoruz. Tabi adamın para ve otorite öyle gözünü kör etmiş ki karısına ilgi göstermediğinin, sözler verip tutmadığının, onu ihmal ettiğinin farkında değil. Sürekli iş iş iş. Sonra 10 yılın sonunda adam yıl dönümleri kutlayacaklarını unutuyor. Ve artık bütün içe atmalara, anlayışlı olmalalar bir yere kadar geliyor ve boşanmaya karar veriyor kadın. ÇOK BİLE DAYANDI! Sonra da adamın aklı başına geliyor ben ne yaptım diye ama iş işten geçiyor. Yapacağı tek şey onu geri kazanmak. Ben ikinci şansa inanmam ama bu çift beni inandırdı geçici olarak djdjd Dominic'in çabalarını, üzüntüsünü ve pişmanlığını hissettim. Alessandra zaten çok haklı onu süründürmede ve affetmek konusunda direnmesi çok iyiydi. Sadece fiziksel olarak birbirlerine engel olamadılar dkdkd Zaten kadın diyor aramızdaki sorunlar hiç fiziksel olmadı diye... Genel olarak keyifle okuduğum bir ikinci şans hikayesi oldu. Yani demem o ki erkolara çok yüz verirseniz tepenize çıkar kjdkdjd
4/5