Bu kitabi öven bir paylaşım gördüğümde sosyal medyada çok heyecanlanmış ve sık sık yaptığım gibi konusuna bakmadan almıştım. Konu itibariyle beni sarıp sarmalasada bi noktada biraz mevzunun uzadığını hissedip ve biran önce sona gelmek istedim. Kitap 13 yaşından sonra gecmise donuk yasam hakkina son vermeye yasaların izin verdiği, bu işleme ıskarta dendiğini ve ıskartaya çıkarılan cocukların organlarının başkalarına naklinden bahsediyor. Distopya severler tercih edebilir. Distopya da olsa hep gercekten olsa nasil olur diye düşünürüm gakat bu kitapta mantigima yatmayan seyler var . 13 yasina kadar bakıp büyüttüğünüz bir cocugu kendi ellerinizle ölüme yollar misiniz ya nedense pek mumkun görünmüyor. Okuyanlar bu düşüncelerim için fikirlerini paylaşsa ne guzel olur