Kitap 293 sayfaydı ve bir çizgi romana göre gerçekten az. En fazla iki saatte okursunuz. Kitap da zaten akıcı. Gelelim konusuna... Bilgin diye biri çıkıp her şeyden çok-kalbinden bile- sevdiği asistanını kurtarmak için kalp aldırmayı icat ediyor. Kalp gittiğinde kötü duygular gidiyor. Ama yanında iyi şeyleri de götürüyor. Herkes bunu yapıyor ama yapmayan tek bir kişi var: June! June'un çok sevdiği ablası Maya da kalbini aldırıyor ve araları açılıyor. Sadece Maya ile değil tüm arkadaşlari ve tüm ailesiyle araları açılıyor. Ama June kalbini aldirmamak da ısrarci. Bir gün Max diye biriyle tanışıyor. Max in de herkes gibi kalbi yok. Ama o sanki varmış gibi iyi-kötü çoğu duyguyu hissediyor. Ancak çok fazla sancı da çekiyor. Kalbini aldirdigi için de pişman ve kalbini geri istiyor. June da ablasının yine kalbi olmasını istiyor ve birlikte Bilgin'i bulmaya karar veriyorlar ve akla gelmeyen türden bir çözüm buluyor June. Bilgin'in de bilsiyle-adı üstünde- bir şeyler yoluna giriyor. Açıkçası yazarın ilk çizgi romanı ve kitabı ve gerçekten çok güzel. Kitabı normal roman olarak da okumak isterdim bazı şeyler çizgi roman olduğu için çok havada kalmış