·378 syf.····Okunma: 14 Şubat 2025 03:27 Küçükken okuduğumuz 80 Günde Devri Alem'in tam metnini geç de olsa okudum. Soluksuz okutturdu; akıcı ve çok heyecanlıydı. Yazım dili herkesin anlayabileceği gibiydi. Nedense ben biraz daha ağır edebi bir eser beklemiştim ama hiç de öyle olmadı. Her seferinde elimden sayfalar aktı gitti. Tabi okurken müffettiş Fix beni aşırı sinir etti ama onun dışında harika bir yapıttı. Müthiş bir kurgu ve karakter işlemesiydi. Fogg nasıl o kadar sakin kalabildi inanın anlamış değilim. Ben okurken burda heyecandan, panikten delirdim. Neden 100 Temel Eser arasında olduğunu çok net anladım. Jules Verne'nin diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum.