Puan vermedi·824 syf.····Okunma: 14 Şubat 2025 14:45 overrated bulduğum bir kitap oldu. ya yazarın yazımı kötüydü ya çeviri düzgün yapılmamıştı ama sürekli daldan dala konuyordu, bir 10 yıl geriye bir 5 yıl ileriye gidiyordu ki bu da anlaşılmasını zorlaştırdı. kaç kere paragrafın başına gidip anlamak için baştan okudum. sanki taslakları birleştirmişler gibi üzerinde bir editörlük yapılmamış gibi hissettirdi. kitabı her yerde çok üzücü, kahrediyor olarak gördüm ve bu yorumların hakkını veriyor gerçekten 800 sayfa boyunca saf acı okuyorsun. ben bir kurgu değil de bir biyografi okuyormuşum gibi hissettim çünkü çok ayrıntılı bir şekilde yazılmıştı, birinin böyle bir şey yazmasına anlam veremedim. sosyal medyada bu kadar övülmesinin sebebinin insanı gerçekten ağlatması olarak yorumluyorum fakat kesinlikle öneri olarak paylaşılmamalı, çok fazla tetikleyici unsur içeriyor.