Puan vermedi·104 syf.··
2025 1. kitabı
Gerçekten abartmıyorum her cümlesi çok anlamlıydı. Kısa olmasına bakmayın anlayarak okumak gerekiyor bence.. Bir kaç alıntı eklemeliyim bence "Hem dünyaya hem de insana anlam mı vermek istiyorsunuz? O zaman bedene ve yaşama dönün." "Yaşamın amacı nedir diye mi soruyorsun? En ulu ve en imkânsız olana ulaşmaya çalışarak ölmek derim." "Varoluş bir sanat eseridir, bu yüzden varlığına değer verilmelidir." "Güzellik öyle zarif konuşur ki; sesi sadece tam olarak uyanmış ruhlara ulaşır." “Müziğin sesini duyamayanlar, dans edenlerin deli olduğunu düşünürler." "Kendini yakmaya hazırlan; kül olmadan nasıl yeniden yükseleceksin?" Ve kitap şu paragrafla son buldu: Bir gün olur da zor durumda kalan bir arkadaşınıza destek olmak için birkaç çift laf etmeniz gerekirse “Kaderini sev” deyin ona ve hemen peşinden eklemeyi de unutmayın: “Ancak içinde ayağa kalkmak olan, içinde iyi kötü her şeyi deneyimlemek olan ve her gün çok daha güçlü bir şekilde yol almak olan kaderi seç ve onu sev dostum. Böyle bir kaderi sev çünkü aslında hayatın bu…”
Kaderini Sev, Çünkü Aslında Hayatın Bu - NietzscheTaner Şanlıoğlu · Destek Yayınları · 20203,609 okunma
·
40 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.